ما در زعفران طبسی تمام تلاشمان را میکنیم که بهترین محصول با بهترین کیفیت به دستتان برسد. اما مثل هر کسب و کاری، گاهی ممکن است بهخاطر مشکلی که برای سفارشتان پیش بیاید بخواهید محصولی که از ما خریده اید، مرجوع کنید.
تحویل نگرفتن بستهی آسیب دیده
در صورتی که اشکال سفارش دریافتی، در هنگام تحویل قابل تشخیص باشد، به طور مثال کارتن پیش از تحویل آسیب دیده و یا تغییر شکل داده، از تحویل گرفتن محصول خودداری کنید. یادتان باشد در شرایطی که عیب کالا درب منزل قابل تشخیص باشد، نباید تحویل گرفته شود چون این موارد شامل موارد مرجوعی نیست.
مرجوع کردن کالای دارای مشکل
در صورتی که بعد از تحویل سفارش، متوجه یکی از موارد زیر شدید و قصد مرجوع کردن داشتید، لازمه حداکثر تا 2 روز کاری ، با پشتیبانی مشتریان زعفران طبسی (شماره تماس زعفران طبسی: 09194106717) تماس بگیرید و برای مرجوع کردن هماهنگی لازم را انجام دهید، سپس محصول را به ما مرجوع کنید.
از نظر زعفران طبسی موارد زیر شامل مرجوعی کالا می شود:
-
تاریخ انقضای محصول گذشته باشد.
-
مدت باقی مانده برای مصرف محصول، نسبت به تاریخ تولید کوتاه باشد.
-
کالا از نظر فیزیکی آسیب دیده باشد، تغییر شکل داده باشد یا کیفیت ظاهری مناسبی نداشته باشد.
-
محصول از داخل ظرف نشت کرده باشد
-
کالا به صورت اشتباه ارسال شده باشد (نوع محصول متفاوتی نسبت به سفارش ثبت شده ارسال شود)
در صورت تایید مورد مرجوعی یا محصول جایگزین براتون ارسال می شود و یا هزینهی خرید به شما برگردانده خواهد شد. هزینهی مرجوع کردن هم در این حالت با ماست.
امیدواریم با فراهم بودن امکان مرجوعی با آرامش بیشتر خریدتان را انجام دهید.
با احترام- پشتیبانی مشتریان زعفران طبسی